Den Svenska Samoanen

Om en svensk familj som bosätter sig på en liten ö i söderhavet, Amerikanska Samoa.

57 dagar kvar att utnyttja öns bra sidor

Publicerad 2015-04-10 08:32:23 i Allmänt,

Det bästa guldkornet på ön är att paddla på våra stand up Paddelboards. Nu känns det lite sorgligt att det bara är 8 veckor kvar, och om vi snittar 2 paddelturer i veckan så skulle detta innebära att det bara är 16 paddeltillfällen kvar!!! Och nu när jag skriver detta så inser jag att det är faktiskt ännu mindre eftersom brädorna ska med det som vi skickar hem direkt till Sverige, vilket innebär att de får åka några dagar innan oss..... Idag tog vi oss en tur innan middagen, jag och Pål. Barnen satt och spelade iPad på flaket på trucken som vi parkerade på stranden. 8! 8 stycken sköldpaddor såg jag idag! Det är rekord! På vägen hem så krävde Rasmus att få sitta på flaket, vilket han och jag nuförtiden brukar göra när vi åker hem från vår hemmastrand. Vi roade oss med några selfies där bak på flaket under vägen hem. Väl hemma så var det middag och Rasmus körde söderhavsstilen med att hänga i soffan och snutta på en kokosnöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela