Den Svenska Samoanen

Om en svensk familj som bosätter sig på en liten ö i söderhavet, Amerikanska Samoa.

Drömresan.Tips till mina nära!

Publicerad 2015-04-01 02:25:00 i Allmänt,

Sitter här och kollar runt på nätet efter resan med stort R. Finns så mycket! Jag funderar över vad som skulle vara min drömresa, jag har funderat på det i två veckor nu sedan Jennifer ställde den frågan. Vad ÄR min drömresa, har jag något jag verkligen VILL göra? Då sa jag nej, att jag inte visste något speciellt. Men jag har funderat över detta sen dess. Här om dagen sa Pål att han vill gå vidare i sin dykning och åka på dyksemestrar, och det lät så kul att resa iväg och göra sin egen grej. Jag var ju iväg ensam på seglarkurs i en vecka på Cypernför nu två år sedan, och ta det inte fel kära vänner men att resa iväg själv är väldigt kul! Det är väldigt utvecklande och det öppnar upp för att få nya bekantskaper. Så slog blixten ner i min skalle igår och jag kom på vad JAG vill göra. Och ni nära och kära- jag fyller 40 om några år #blinkblink# Jag vill åka iväg till USA, Kanada eller Argentina och rida på en Working Ranch! Eller något dyl. Det vore ju något otroligt häftigt!  
Eller att rida i Toscana eller något.... åhhhh
Siktar på en långritt i Sverige eller varför inte i Norge nästa år, varför vänta med något man vill göra? 
 
 
 
 
 
 
En annan sak som nästan ligger lika högt upp på listan är att köra hundspann i Alaska eller Grönland.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela