Den Svenska Samoanen

Om en svensk familj som bosätter sig på en liten ö i söderhavet, Amerikanska Samoa.

Det kom två svenskar

Publicerad 2015-03-15 09:54:54 i Allmänt,

På flighten från Hawaii kom det två svenskar. Dessa Svenskar är jag släkt med, det var min mor och brorsdotter Jennifer! Fantastiskt kul! Det som var mindre kul var att jag började dessa dagar ihop med att vara sjuk.... Men jag klarade iaf att vara rätt så social, jag klarade av att köra runt dem och sitta och se på när de badade osv. Vi hade bokat in en resa till västra Samoa på torsdagen, På onsdags morgon vaknade jag med feber och låg däckad hela dagen. Kändes ju lovande med tanke på dagen som skulle komma.... Men! Torsdagen kom och jag vaknade ok! Kanske inte helt 100% kry men helt ok och pigg på att resa! Tjoho! Så mamma, Jennifer och Jag tog lilla pluttflyget och hamnade här på Västra Samoa. kommer nu bildbomba med de många rena semesterbilder! 
 
Jennifer i lilla Otterflygplanet
 
Mor och Jennifer vid första hotellet. Det heter Orator, och ligger i djungeln och är väldigt grönt, frodigt och mysigt!
 
 
En tur till staden, Apia gjorde vi och det var varmt, väldigt varmt så en svalkande kokosnöt att dricka var guld värt! Mums!
 
 
 
Vacker växt!
 
 
 
Vi badade i en Cave pool. Kallt vatten dom friskade upp och coola fiskar att titta på
 
 
Nästa hotell var Sheraton Aggie Grey. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela